پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟
بله. شما بعد از ورود و ثبت نام در سایت و تایید شماره موبایل، می توانید وارد پنل کاربری خود شده و با کلیک روی ویرایش اطلاعات، اقدام به وارد کردن اطلاعات یا ویرایش آن نمایید. توجه بفرمایید که هنگام ثبت نام در سایت، فقط شماره موبایل شما دریافت شده و با ارسال کد یکبار مصرف، شماره موبایل شما تایید می شود. سپس می بایست وارد پنل کاربری شوید و در صورت تمایل اطلاعات خود را وارد نمایید.
نحوه ورود به سایت چگونه است؟
برای ورود به سایت، روی آدمک بالا سمت چپ سایت کلیک نموده و شماره موبایل خود را وارد نمایید. کد یکبار مصرفی که به موبایلتان پیامک می شود وارد کرده و سپس وارد سایت می شوید. ( توجه نمایید برای ورود به سایت می بایست قبلا ثبت نام کرده باشید. در صورتی که تا کنون ثبت نام نکرده اید، ابتدا داخل سایت ثبت نام نموده و سپس وارد سایت شوید.)
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله. چنانچه در سایت عضو شده باشید، لیست تمام خرید های شما در پنل کاربری و قسمت سفارش ها قابل مشاهده می باشد. توجه بفرمایید در صورتیکه بدون ثبت نام در سایت خریدی انجام داده باشید، بعدا دسترسی به اطلاعات آن سفارش را نخواهید داشت.
آیا برای خرید از سی سی شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر. شما می توانید بدون عضویت هم از سایت ثبت سفارش نمایید. فقط توجه بفرمایید در اینصورت دسترسی به خرید های قبلی خود را نخواهید داشت.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد و از طریق پیامک برای شما ارسال می شود می توانید وضعیت ارسال را پیگیری نمایید
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی هم وجود دارد. توجه بفرمایید فقط افرادی که امکان سفارش از طریق سایت را ندارند اقدام به سفارش تلفنی نمایند. سرعت ارسال و پردازش سفارشات ثبت شده از طریق سایت، از سفارشات تلفنی بیشتر می باشد و ضمنا اگر تلفنی سفارش دهید، امکان دسترسی به اطلاعات سفارش های قبلی خود را ندارید